Bilder från Modevisningen!!!

Vårt gemensamma tema var: I rutan. Det fick man då tolka som man ville!

Det blev min tur..

Och jag hade valt temat: "Magazine goes catwalk" då jag tagit mycket av min inspiration från tidningar osv.

Moa var först ut i min grupp.

Den här klänningen hade hon på sig.

Sen blev det Jossans tur.

Långklänning med nitar (nedanför brösten).

Kedjor som axelband.

Moa och Jossan.

Moi.

Dagen efter bytte jag frisyr, det blev så mycket bättre!

Det blev lillemans tur :)

Åhh han var så himla duktig!



Jag och Liam.

Samma!


Sötnos!



Jag, Moa, Jossan och Liam!

Tack till er alla! Dom gjorde det riktigt bra!!

Såja, det där var en del av bilderna från min kollektion som visades på modevisningen nu i torsdags och fredags! :) Det gick så himla bra och det var så jäkla roligt, det var nog bland det roligaste jag gjort!! Verkligen!

Det känns riktigt tråkigt att det är slut nu. Jag menar, nu blir det ju inte att vara på syslöjden på helgerna och sy kläder inför en modevisningen osv nu.. Men men, life goes on!

Visar en film senare ;) + väljer en vinnare till tävlingen som nu är avslutad!
Ciao



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback