Pink lady.


Strumpbyxor och kjol H&M, fodral Gina Tricot.

Mamma har köpe sig en ny kamera så idag skulle det provfotas lite. Jag såg ut som på bilderna ovan plus snygga smycken från Milla of Sweden's nya kollektion. Det gick dock inte så bra då vi inte fick in den rätta skärpan och hon är på god väg att bli sjuk så vi gav upp. Nån bild blev dock. :)

Vad hittar ni på idag?

Jag skulle egentligen skrivit en analys till svenskan, jag är garanterat den sista i klassen på göra det men jag väntar med det.. tills imorn!

Tjooo



Kommentarer

va härligt! :D jag blir helt okej, lite trött & hungrig haha :D händer idag?

haha så är det oftast nu när det är så kallt och man inte kan göra något speciellt ute. jag ska äta lunch snart sen blir det tvn hela dagen har jag bestämt, :D <3

svar: så bra :D ha en fin dag

» Becky

sv: tack ha en bra dag du med!

love your skirt :)

sv:hehe aa vad bra :D

love your skirt :)

sv:hehe aa vad bra :D

jaaaha okej :)

» Bibbi

Jag skulle vilja veta om du låg kvar som dekoration på bordet tills middan...;-P Kram


Kom ihåg






Trackback