Det nya året.

Jag och hanna fick den här boken av jossan.

Så här såg jag ut igår.

För en gångs skull körde jag på lockigt hår (mina riktiga lockar blandat med lite fejklockar).

Gud vad jag tycker om dig!

Sen körde vi Limbo.

Efter att ha varit hos Jossan och ätit middag och så några stycken drog vi vidare på nån random fest :P

Det var vi som styrde upp dasen, faktiskt.. Då vi kom dansade ingen, sen börja vi dansa och då vi for stod alla på dansgolvet :D

Haha det var typ en bögfest, näe men det var asmånga killar som kysstes hit och dit, det var skitkul! :D + att vi utförde vårat första uppdrag från boken, det löd: Skriv på en lapp: Jag älskar dig och skriv sedan dit ditt nummer, stoppa lappen i en främlings (byx)ficka. Gissa vem som utförde det först och vann.. JAG!! ;D Jag stoppade lappen i byxfickan på killen på bilden nedan som står med baken hitåt :P Han la in numret i sin telefon också :D

Sedan begav vi oss till stan. Det blev visst så att vi gick med ett killgäng till stan varav killen längst till höger är han jag gav lappen till :P

För att kolla då alla raketer smällde.

Jakära vänner.. Ungefär så här såg mitt nyår ut. Lägger in lite fler bilder sen på maten osv :) Hoppas ni hade en supertrevlig kväll! :)

Pusspuss



Kommentarer

jag ska försöka komma ihåg och säga hej om jag ser dig någon mer gång =D hehe

» Ida

Hej! Kan du skicka lite bilder på msn? :) Adda mig, mrs[email protected] :D

» Ida

mrs_iddo*


Kom ihåg






Trackback