Tack tack tack!!


Idag var vi ju som sagt och hjälpte vår rådgivare Jenny. Vi klistarde små klisterlappar på chokladkakor. På bilden ser ni ett par av kartongerna som fanns där, dom är alltså fyllda med chokladkakor. Tatalt klistrade vi fast lappar på 1920 kakor, bra jobbar girls!! ;)

Igår var jag ju hos en ryggkirurg för att kanske kunna få någon hjälp med min rygg. Han sa dock att om jag ger det ca ett år så borde det ha lagt sig vilket känns bra, skulle det inte vara bra om ett år får vi kasnske börja fundera på en ryggoperation osv. Men vet ni vad det mest positiva han sa var, jag får börja jogga igen!! :D Wiiie! Läkaren jag hade för ett år sen sa att jag aldrig skulle få jogga igen och då jag var ute ofta och joggade kändes det verkligen jätte tråkigt! Men läkaren jag träffade igår har varit ryggkirurg i 17 år så jag blev så himla glad då han sa att den där andra läkaren hade helt fel. Nu ser jag bara fram emot våren då jag får böja om igen!!

Nu ska jag skriva en labbrapport till Naturkunskapen, suck.
Puss



Kommentarer

Natti natti :D


Kom ihåg






Trackback