Oinspirerad och.. ja, oinspirerad.


En gammal bild.

Jag känner hur tråkig min blogg har blivit, få uppdateringar och då jag lix ta mig för att uppdatera blir det inga roliga inlägg. Jag känner mig så otroligt trött och oinspirerad gällande kläder, uppdateringar, ja i princip gällande allt. Är inte så fancy klädd i skolan längre, då jag kommer hem orkar jag aldrig ta en outfit bild utan tar direkt på mig min pyjamas, tofflor och morgonrock. Jag vet inte men det känns inte alls så kul längre, eller det känns kul men jag har inte orken.

Dessutom går mina dagar åt att måla dörrar här hemma nu då vi måste få det snyggt inför den kommande flytten. I veckan blir det nog inte mycket till uppdatering.. Hur jag gör i Schweiz har jag inte bestämt mig för än. Antingen blir det daglig uppdatering men då mest om vad jag har för mig på dagarna eller så tar jag mig en liten bloggpaus för att hitta inspiration och få ork igen. Ni ser ju hur det blir helt enkelt!! :)

Nu ska jag iaf lägga mig och se OC sen sova.
Puss på er.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback