Nu vidgar jag mina vingar och flyger till Schweiz.



Nu är den rosa resväskan packad och klar och jag är redo för att fara. Eller ja snart i alla fall, ska ju först iväg på skolan några timmar. Flyger först till stockholm där det sedan blir att byta flyg för att åka vidare till Schweiz. Det ska bli så grymt roligt att komma tillbaka. För er som inte följt mig så länge så var jag i Schweiz i ca 6 veckor och jobbade i somras, har en kategori som heter Schweiz så ni kan ju kolla in den ;)

Den här gången blir jag ju dock bara borta ca 2 veckor men det duger gott och väl för mig! Det kommer kännas konstigt att komma dit nu mitt i vintern då det är massa snö och så där för i somras var det ju stekhett (förutom veckan då det regnade då).. Bilderna ovan är från när jag åkte iväg den andra juni (det står andra datum på bilderna med det är fel datum)!!

Nu ska jag packa det allra sista.
Puss

Ps. Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag gör med bloggandet, antingen blir det daglig uppdatering eller ingen uppdatering alls, ni ser juh ;P



Kommentarer
» fanny

jätte fin blogg kolla gärna in min :)

New Moon statist? :O :D Var syns du? :D


Kom ihåg






Trackback