Hur en vecka i Grannäs kan se ut..

Något som vi Alltid gjorde var att klä ut oss, vi har maaassssor av kläder där!

Nu kommer sara bli sur på mig ;P (hon följde med denna sommar).

Sara, Sofia, Pernilla och jag.

Vi åkte utklädda och grillade! :P

Chill i byastugan! :)

Cykelturer på natten.

Ännu mera utklädnad.

Badning.

Fettiskvällar :P

Självklart digga till Elvis i farmors bil (det gör vi alltid).

Ja.. Utklädda förståss!


En liten video från diggandet i bilen ;P
 
Lekar med alla andra på nätterna! Röda/vita rosen elelr kurragömma!

Bussresan hem.


Så här såg det ut då jag och Sara åkte till Grannäs för några sommrar sen. Jag har haft världens bästa tid där uppe, har tillbringat en stor del av mitt liv där tillsammans med min kusin pernilla och sofia! Helt underbart! Sen har vi ju VÄRLDENS BÄSTA farmor också! :D




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback