8 fakta/vanor om mig..

Jag har blivit utmanad av: Anette.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du kommer att utmana.

1. Jag är en serienörd. Just nu är jag besatt av Prison Break och One Tree Hill och jag har varit besatt av bland annat dom här serierna: Andra Avenyn, Lost, Top Model, Förhäxad, Buffy och vampyrerna, The OC.

2. Jag hatar lök, förutom vitlök som jag älskar!

3. Filmen "Bring it on" har jag nog sett mer än 50 gånger. För ett antal par år sedan såg jag och min broder den säkert två gånger om dagen i några veckors tid :P

4. Jag har en röd fleece morgonrock som jag går omkring i nästan varje dag här hemma.

5. Jag uttalar vissa ord väldigt knepigt enligt dom i min närvaro. Ord som sju, skönt, sjukt, sjuda, skjuta osv. Svårt att förklara med ord hur det låter då jag uttalar dessa ord men jag kanske spelar in och lägger ut det någon gång ;P

6. Jag är mörkrädd men är ändå besatt av att se skräckfilmer. Nästan varje kväll innan jag går och lägger mig kollar jag under min säng.

7. Jag är otroligt dålig på att spara pengar, slösar upp dom direkt.

8. Jag kan inte dyka.

Nu ska jag ju egentligen utmana 8 personer men jag känner mig otroligt trött så du som känner dig utmanad att göra utmaningen gör den! :P




Kommentarer

Men du, vad är det för spännande planer du överaskar med! Att ni flyttar till Skåne till sommaren! Wow så kul! Vilken grej att packa ner hela familjen och bara dra! Jag vet ju att frun i huset inte är så road av vintern där uppe i norr, så detta är ju toppen! Våren kommer ju verkligen tidigare där nere! Så kul det ska bli att följa er på denna resa!

Så många inlägg jag hade att läsa ikapp nu när jag tittade in! Du är ju bara så duktig!! Otroligt fina kläder! Vad kul att allt gick så bra och att ni fick en rolig fest efteråt!

Vilken fin sida du har med alla skor i bakgrunden. Har du haft den hela tiden?

Nu såg jag också att det går att prenumerera på inläggen. Toppen! (ps, tipsa gärna modern om detta också...)

Kram

TACK ÄLSKADE STUMPAN!!

Du vet väl hur mycket jag älskar dig med!!!!!!!!!!!!!!!!


Kom ihåg






Trackback