The Runaways.

Vi som håller oss uppdaterade inom The Twilight Saga fronten känner ju till att både Kristen Stewart (Bella) och Dakota Fanning (Jane) har varsin huvudroll i den kommande filmen The Runaways. Vi som följt inspelningen har sett en del av de coola kläderna de kommer bära i filmen.

Själv länktar jag grymt mycket efter filmen än om jag inte vet så mycket vad den kommer handla om men eftersom Kristen spelar Joan Jett (gitarr, sång) och Dakota Cherie Currie (sång) vilka båda var medlemmar i det forna 70-tals bandet The Runaways vilket filmens rubrik också är antar jag att det är en slags "spegling" av deras framgång och allt runtekring.

Klicka på bilderna för att komma till källorna.
The Runaways.

Första (tror jag) officiella bilden från filmen, Dakota och Kristen.

Här har vi Joan Jett som Kristen spelar.

Joan Jett och Kristen Stewart.

Här är Cherie Currie som Dakota spelar.




Ahh, coola kläder va? Det var ju dessutom inför den här filmen som Kristen klippte av sig sitt långa hårsvall och färgade det svart.



Kommentarer
» jenny

och godmorgon:)

Ser SÅ fram emot denna film! Älskar filmer som speglar verkligeheten på något sätt. Verkligen sjyssta dojor som Dakota har på sista bilden!

» Micke

KRISTEN i en film om JOAN JETT!? Damn! :D

Min favoritlåt med Joan, som iofs är från hennes solokarriär och dessutom en cover:

http://www.youtube.com/watch?v=TG3SXKcbo_Y

Enligt mej så gör hon den BÄTTRE än Rolling Stones.

Den filmen ser jag framemot, tycker om båda skådisarna :D


Kom ihåg






Trackback