Nightnight.


Bild från i feb.

Hej.
Nu har jag legat och sovit ett x-antal timmar men ska nu krypa isäng igen, är riktigt trött alltså. Idag är det en vecka kvar tills jag får åka upp till norr :) Dock ska vi åka bil dit då det blev massa strul med flygbokningen så jag hoppas hoppas hoppas ryggen pallar det och är bättre tills dess. Måste dock säga att jag tycker det är riktigt mysigt då vi bilar hela familjen! Sen har jag kommit på en grej, jag skriver dock nästan hela tiden och i princip i varje inlägg, haha!

God natt söta ni :)



Kommentarer

Haha det är som för mig att jag nästan alltid avslutar mina inlägg med "nu ska jag sova..", "nu ska jag städa.." eller "nu ska jag äta.."

måste alltid skriva "nu ska jag" men jag fattar inte riktigt varför jag gör det xD haha


Kom ihåg






Trackback