Kommer jag missa hela mellandagsrean?!?!!!!


Åhhh jag har ett sånt där riktigt i-landsproblem just nu blandat med beslutsångest. Som sagt, kommer fira jul i Sorsele som är ett litet samhälle ännu längre norrut än Umeå, ca 27 mil för att vara exakt. Jag kommer dit på onsdagkväll (den 23) men då till mitt problem.. Mellandagsrean (som är något jag störtälskar varje år) börjar ju den 25 eller om det är den 26 men när ska jag få gå på den då? Jag hade ju tänkt åka från Sorsele på lördag eller söndag (26,27) men då går bussarna så knepigt så antingen måste jag åka störttidigt den 26 eller åka den 27 men då inte få gå på rean förrän på måndagen då allt bra är slut. Åh, kan inte bestämma mig. Vill ju hinna träffa släkten då jag lix är i Sorsele eller ska jag dumpa dom över rean (haha det där lät lite fel och egoistiskt). Som sagt, i-landsproblem och Jennilie-problem :P



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback