Alltså jag blir så glad inombords.

Satt inne på msn då Linnea (en läsare) började skriva med mig och jag blev så glad att jag bara var tvungen att visa det för er med. Och ni ska veta att alla era kommentarer betyder mycket men vissa sätter sig verkligen i hjärtat och gör mig förblånat glad!


Linnea: Jag älskar din blogg

Speciellt allt om twilight och så

men också att du har en egen stil :)

Jennilie säger:

Haha jaa,, ehh tack? Äre så man ska svara, :P nu är det ju inte så att jag uppdaterar såå mycket om twilight men tycker jag något är extra roligt ja men då trillar det in i ett inlägg =)

Linnea säger:

Ja men det är inte bara om det med twilight utan att du inte har en sådan ytlig blogg där alla som betyder något är blonda och har puder, du är äkta och det låter du skina igenom din blogg, det är många som tycker så:)

Det är bra!




Kommentarer
» Ida

haha okej. :P

oj vilken fin kommentar! förstår att du blev glad. ;)



vad fotar du med för kamera? himla fina bilder i förra inlägget.

kram


Kom ihåg






Trackback