Svar.

Har fått två frågor av läsare som inte har någon blogg eller lämnat sin mejl så här kommer svaren:

Hur många skor har du?:D:P

Det ligger nog på omkring 50-60 par tror jag, då är ungefär hälften med klack och andra halvan platta skor. Dock använder jag inte alla paren och vissa har jag inte ens hunnit använda än, men jag gillar att kolla på dom, haha :D

Hej. Jag såg en bild på dig där det stod att du hade satt dit nitar på ett par skor. Denna: http://www.mystajl.se/view_picture.php?viewkey=0f9dada0c2b5b6645201
Får man fråga vart du köpte nitarna? ;)
Nitarna har jag tagit lös från ett nitbälte jag aldrig använde, billigt och bra ;)




Kommentarer
» Emma

tack för att du svara på frågan:D

hehe känner igen det där .. "vissa har jag inte ens hunnit använda än, men jag gillar att titta på dom"

haha, så sant så sant !! samma sak med kläder.. hehe..

man kan ju inte ha ALLT på sig hela tiden ;o


Kom ihåg






Trackback