The.Twilight.Saga

Fick en fråga från en läsare idag som varken lämnat blogg- eller mejladress så svaret kommer här.

Har du läst ut twilight böckerna po engelska?
Kan du svara po ett inlägg so kan du ockso skriva vilken du tyckte va bäst, po engelska eller svenska?
Ja jag har läst de engelska och de svenska böckerna. Jag tycker att Breaking Dawn var allra bäst, helt klart! På engelska då. Jag tycker det beskrivs bättre på engelska och jag kan se det hela mycket bättre framför mig då jag läser dom på engelska. Så som sagt, Breaking Dawn, yeeeee!!



Kommentarer

läser den på engelska nu :D:D så himla spännande!

» Ajka

ohhh tack för svaret :D

jag tycker ockso att breaking dawn var bäst.

men har bara läst den po svenska..



när jag kommer hem so ska jag läsa den po engelska:D



(är i bosnien so de har inte alla bokstäverna som vi har i sverige)



kramaar<3

» Bibbi

Själv har jag bara läst breaking dawn på engelska eftersom en svenska inte hade kommit ut än, och nu har jag läst den svenska också och den engelska är helt klart bäst! Det är som om man ser allt framför sig.=)


Kom ihåg






Trackback