Svar på tal.

Har lite tråkigt och hittade då något att fördriva tiden med.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 09.30
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till New York
Kan du vissla? Jo det kan jag med det låter inte så bra :P
Tittade du på tecknat när du var liten? Ofcourse! Jag älskade Bananer i pyjamas, B1 och B2 ni vet?!  ;)
När flög du senast? Den 17 juni, Schweiz-Stockholm
Pratar du några andra språk? Jo jag pratar ju svenska, Engelska, några ord/meningar på Schweizisk tyska och spanska också (bara för att impa, haha)
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Skulle inte sitta fel med en tredje tatuering!
Vad har du med dig in på bion? Bra sällskap.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Hantverk skulle jag tro.
Gillar du din boendesituation? Behöver inte laga mat, inte betala räkningar, och inte betala då något i hemmet går sönder, ja jag älskar den :P
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 9, blir dock mer eller mindre ibland också.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nope, mina dagar är lediga och tråkiga för tillfället.
Tror du på liv på andra planeter? Ja!
Tycker du om att krama folk? Absolut, kramar är mysiga =)
Äger du en digitalkamera? Självfallet, min käraste ägodel!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, oehört mycket, kan dock godta det om dom har en bra ursäkt.
Är du mörkrädd? Ja ibland, beroende på var jag är och hur situationen ser ut.
Tre saker du alltid har med dig? Kameran, mobilen och läppglans/läppstift.
Brukar du komma i tid: Det är ytterst sällan jag kommer försenat så ja.
Hur lång är du: 165 korta centimetrar.
Kan du laga mat: Är faktiskt rätt duktig på det beroende på vad som ska tillagas.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Gammalt hederligt kallt vatten (vattnet här i Simrishamn smakar dock konstigt och blir aldrig så där kallt som jag vill ha det).
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Komma försent då man bestämt en tid.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, att jag gör! 20 bast och presenter, inte illa.
Har rakat dina ben någon gång: Haha, ja det har jag.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Per dag?? Dricker väl si så där 1 kopp i halvåret :P
Micro-pop eller poppa själv: Poppar rätt ofta själv, gillart!
Brukar du baka: Ja, ska faktiskt baka då jag skrivit klart det här.
Vilken låt lyssnade du senast på: Afroman med låten: Because I Got High.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Jag och en massa sandkorn.
Vad tycker du är äckligt: LÖK!!! Usch usch usch!
Har du pengar på mobilen: Saldo 6,49 kr.

Nu ska jag baka!



Kommentarer

det var inte mycket pengar att ringa för

Oh, vad bakade du för någonting? :)


Kom ihåg






Trackback