Lårhöga stövlar.

Lårhöga stövlar i mocka står högt på min lönskelista just nu och högt på trendometern. Dom här från Chique är perfekta om ni frågar mig, längden, klacken, färgen, materialet, ååå *dör lite smått*. Dock går dom på 1699 kr och det tillåter inte plånboken just nu..

Källa: Chique.

Hittade sedan den här budgetvarianten på La Redoute  för 520 kr. Tycker dock dom kunde fått gå högre upp på låret, haft en klack och då jag läste kommentarerna verkar det som kvalitén var rätt kass. Fast eftersom dom var så billiga är dom kanske värda det ändå?!

Källa: La Redoute

'Vad tycker ni om höstens lårhöga stövlar?



Kommentarer
» Diana

Dom är snygga, men jag är för kort för o ha sådana på mig, hade jag haft på mig dom hade jag bara sett ännu kortare ut xD

snyggt med höga stövlar, speciellt i mocka.

men de på la Redoute verkar ju inte vara särskillt bra när man läser kommentarerna. men de är ju snygga ändå :P

älskar dom :D

ska jag vara ärlig så tycker jag att lårhöga stövlar är en stor flopp :)

» Naz

Snygga som fan!


Kom ihåg






Trackback