Gårkvällen.




Igårkväll hadejag och kevin det super mysigt! Vid 18.30 begav vi oss in till centrum där vi shoppade loss på godsaker inne på ICA. Sedan cyklade vi ner till havet där vi spenderade hela kvällen. Vi åt tills vi nästan sprack, sedan badade vi (vattnet var super varmt!!), vi åt godis och bara tog det lugnt. Nedrans härligt var det.

Och i morse klev vi upp vid 8 och cyklade sedan in till centrum igen och gick på lördagsloppisen i Suckarnas gång, jag köpte ett par inlines som får invigas då jag har införskaffat mig en hjälm också, hade inte tänkt slå ihjäl mi det första jag gör.

Dagen bjuder på strålande sol och stekande värme, wiie :)



Kommentarer
» Malin

fy vad härligt!:)

» Diana

vilka härliga bilder! Och på tal om inget, så har vi också en sådan filt xD

» Bellz

O va gott det såg ut, belv ju nästan hungrig nu!

Det lät så mycigt så nu blev jag avundsjuk ^^


Kom ihåg






Trackback