En till norrlänning i Skåneland.


(Igår)

Hej.
Oj vad ovanligt många kommentarer jag fått idag efter min videobloggning, kul att ni tyckte om den och vad glatt förvånad jag blev att ni tyckte jag sjöng fint det lilla ni fick höra!! Så jag kanske ska börja försöka få in en del videos då och då, skulle ni gilla det?

Ikväll har jag haft det super trevligt! Vid 21.00 kom några tjejer jag lärt känna här och hämtade mig, vi hämtade upp lite människor för att sedan åka vidare några mil för att bowla. Där möttes vi av ännu fler människor, trevliga ena! Det roliga var att en av dom jag träffa ikväll kom från Lycksele, alltså ca 11 mil från Umeå, där jag bodde tills för ca 2 månader sen innan vi flyttade ner till Skåne. Sedan något som var ännu roligare.. Mitt ex bodde i Lycksele så hon visste vem han var och hade t.o.m varit hemma hos honom, sen gick hon i samma klass som några andra jag också vet vilka det är, vad världen är liten ibland!! Det var riktigt roligt faktiskt! Efter bowlingen åkte vi vidare till ystad, och där blidde det nattmat och ja, nu är jag nyss hemkommen från en trevlig kväll!

Nu ska jag svara på era kommentarer sedan sova.
Night night.



Kommentarer
» Jenny

den utan nitar;)

» Hanna

Hej! HIttade din blogg och ville bara säga att du är jätte fin :)

» sara

Vilket fint kort=)

» Ronja

jag är inte tillräckligt teknisk för att få in ett inlägg . video alltså. vet nog hur man lägger det på youtube men sen då?

föresten jag behöver även din hjälp nu, vad gör en krog till ett bra ställe? Är det personalen? Stället? Musiken? skall det vara tema kvällar? Berätta mig så kan jag vara med och skapa en bra krog..



Har du många ideer så tar jag också gärna emot dem till mailen [email protected]

Kommer sammanställa tankar på bloggen också

» Sanna

Min kväll var bra, tack =)

Fler v-bloggar!:D



Nejmen vad trevligt att vi som bor i ystad fick storbesök :D


Kom ihåg






Trackback