En ny videobloggning

Svara på frågan jag säger där mot slutet, hjälp mig! =)




Kommentarer
» Ebba

Gosh va söt du är! Men jag tror vi alla vill höra lite mer sång, hihi ;D Lite tips och sånt kanske? Kram <3

» Leia

Söt =)

Hej!!

Gud så härlig blogg du har:) Den är verkligen inte som alla andras lixom!

Jag bloggar på metrobloggen.se.

Har faktiskt en fotoblogg och skulle verkligen vilja att folk verkligen kollade på mina inlägg!

Och såg på mina foton!

Sen är det ju såklart alltid kul om man kommenterade inlägget:D

Hihi, det tycker väll du med? :)

Så du får JÄTTE gärna gå in på min fotoblogg och kika lite, och kom ihåg att jag gillar kommentarer:D

Kramar från mig till dig!

//Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kolla in den nya händelsen från aftonbladet .. hur kan man bara göra något så hemskt ? vad tycker du om det här ? ( senaste blogginlägget ) :/



http://ronyajulia.blogg.se

Det vore kanske kul om du videobloggade lite i din omgivning? :) Typ om du filmade olika aktiviteter du är med i eller gör. fan hur ska jag förklara mig tro? :'D

Men du förstår? :)



Kramar gumman <3

Söt du är :D vad konstigt det var att höra din röst för första gången, trodde du skulle ha en mer norrlänsk dialekt ;D



Jag tycker du ska typ visa saker i videoinläggen som pyssel och sånt du håller på med :)



Ha de bra! kramar

Aww vilken härlig röst du har!



Berätta lite modetips!! Älskar din stil (:

Hur man kan para ihop kläder och accessoarer osv :D

» Ebba

sv: smink, smycken och stil-tips??

GUUUUUUUD VA DU ÄR SÖÖÖÖÖÖÖT! =D MAN BLIR SÅ GLAD AV ATT KOLLA PÅ DIG BARA

» Laila

Gillar din blogg =)

åh du har ju sån skön röst! :D



sv; min helg var väldigt bra, din då? :)

tycker verkligen du ska lägga upp nått klipp där du sjunger :) och massor av mer videobloggar! du är ju så fin och pratar så sött :D<3

kram!

fan va söt röst du har!

du är den ända jag sett som jag tycker om när det gäller videobloggingen.

jag menar när man kollar andras så är dom pinsama och oseriösa känns det som. skit samma. men ialla fall du är hur söt som helst.:D

Kraam

du liksom smittar av dig massa glädje :D

det där lät konstigt men jag vet inte hur jag ska skriva,

haha.. men man blir glad av att se dig..

låter också skumt.. men aja.. skitsamma :D haha


Kom ihåg






Trackback