En ny Twilightfantast är född + New moon, älska!!

Måste bara säga att jag har fåttmin 8-åriga lillebror att börja bli riktigt förtjust i filmen Twilight. Under de två senasre veckorna har han sett filmen tre gånger, inte illa, speciellt inte eftrsom han inte förstår engelska och inte hinnerläsa undertexterna heller.

Sen tänkte jag bara säga att jag ser de här två klippen blir jag SÅÅÅÅ sugen på se New Moon, jag vill se den nu nu nu!! Coolt är det ju också att jag känner igen det mesta från det sista klippet eftersom jag var på plats, åhh!! :D






Kommentarer

sv: har varit hemma ett tag faktsikt. vi var i england den 9 juni till den 15 juni.

har lagt upp bild på vad jag shoppat nu faktiskt så du kan ju kika in och kolla :)

blev inte så mycket shopping som jag hade tänkt mig, men jag ska försöka att åka tillbaka så snart som möjligt, älskar london<3

Kul att din bror verkar gilla filmen också,hihi! Och det ska bli superduperkul att se New Moon ofc, vi får hoppas du syns ;)

ooooh längta !!!!!!!

läst allt om new moon vinsten nu.. så avensjuk .( <3


Kom ihåg






Trackback