20090801

Dagen började med att just innan 9 cyklade jag och Kevin in till Simrishamn för att gå på loppmarknad i Suckarnas gång. Är förvånad över att jag inte fyndade något till mig själv men vi hittade en del grejer till andra lillbrorsan.

Sen nu i eftermiddags åkte vi hela familjen in till Ystad. Första lördagen varje augusti har dom så att man får "döpa" sig i staden. Brandmännen är på plats och sen samlas massor av barn för att sedan bli nedsprutade och "döpta" till skåningar, men främst till en riktig  Ystadbo av brandmännen. Lillebror tyckte det här var riktigt roligt

Brorsorna och moi.

Jeansjackan åkte på och min nitade kuvertväska fick följa med.

Mmmm, köpte världens godaste milkshake på Max, den hette nånting med lyx, prova den!!

Kevin, Mamma, Liam och jag var glada.



Kommentarer

Kul att se att ni verkar ha det bra och trivas i er nya hemtrakt. Den heter lyx shake och är min favvo! Åt en senast igår. De får aldrig sluta med den!!

härliga bilder !!!

har ÄNTLIGEN fått tillbaka mitt internet nu !!


Kom ihåg






Trackback