Så länge vi båda andas


Det enda jag gör nu för tiden är tydligen att läsa, läsa läsa, läsa! Och vet ni vad, jag älskar det! Först läste jag När jag hör din röst på två dagar, efter det Ljudet av ditt hjärta på tre dagar, nu läser jag som sagt Så länge vi båda andas som jag började på igår men är nu på sida 305, jag hoppas alltså på att jag blir klar imorgon med den. Det blir väl då att ge sig på den första boken Om jag kunde drömma. Jag vet att det blir lite konstig ordning men då jag sett första filmen tänkte jag att det skulle bli bäst så här och jag gjorde nog rätt i det! :)

Nä, nu ska jag fortsätta läsa.
Puss'k



Kommentarer

hahah jag vet hur det är!;P den sista är den bästa oxå men du borde läsa dom på engelska, såå mkt bättre!

» A

Att du inte läser dem på engelska. Så mycket av magin försvinner i översättningarna. Jag rekomenderar dig verkligen att läsa dem på engelska!


Kom ihåg






Trackback