En liten boknörd är född..?


Som jag skrev för några dagar sen så har jag aldrig läst en bok frivilligt i hela mitt liv, bara då man blivit tvingad i skolan, jag kör mer på se-filmen-varianten. Iaf så såg jag filmen Twilight och blev som många andra helt förälskad. Då jag var hos Hanna i helgen fick jag veta att hennes syrra hade alla böckerna så då tänkte jag att det var lika bra att prova läsa, ville ju veta hur fortsättningen såg ut utan att måsta vänta på att filmen har premiär.

Jag lånade boken som var på 449 sidor och ja, jag läste ut den på två dagar :P Dock är det en av dom sämsta böckerna jag läst (kom ihåg att jag bara läst ca 4 stycken) då det var så seg, början och slutet var bra men mitten var bara onödig enligt mig :P

Är dock helt fast nu, vill läsa fortsättningen nuuuuu. På fredag får jag den tredje boken så då blir det läsning i helgen :D
Jag är stolt över att jag blivit boknörd.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback