We walked 100 miles.

Hie there.
Idag hade vi friluftsdag på skolan och tanken var att nästan alla (klassen) skulle promenera och sedan gå till syan men då vi kom till mötesplatsen i morse fick vi höra att läraren var sjuk så det blidde bara att promenera. Och ja, det var sjukt drygt, har as ont under fötterna :P haha!

Matilda och Jossan.

Hanna och jag.

Vi fyra var rätt sega på att gå och vi gjorde ett  "litet" stopp så då vi fortsatte promenera hade kontrollanterna begett sig hemmåt så vi ställde oss vid en skylt och fixade fram bildbevis (bilderna ovan) på att vi verkligen hade gått sträckan.. Fast dom kom aldrig till användning, vi fick ändå närvarokort.

Aja nu ska jag göra en hemlis;P
Kram.



Kommentarer
» Alina

Det är bäst!! :)

vart är dina brallor ifrån? himla snygga.

okeeej, ska spana in dom (a)

Haha, söt header. Påminner om en bild jag hade på min blogg där jag satt i rosa klänningen med en krona.



*Tävla om en bloggdesign på min blogg! Berätta om en rolig/häftig/galen/romantisk...Resa*

tackaaar :D

» Erica

Svar: Okej, hehe.. ^^ ..nice.. =)



Jag hatade typ friluftsdagar i skolan.. ;)

Hur långt gick ni?

Nästa fredag ska vi också ha sån där friluft dag. Vi ska gå en mil...


Kom ihåg






Trackback