Skolfotografering in my heart.

Jossan, hanna, Jag.

Hejsan. Idag har jag haft småföretagande hela dagen + skolfoto. Vi i klassen blev ett snyggt hockeylag, wiie! :P Lovar att visa skolfotot då det kommer hem i brevlådan ;) Sen var det ju det här med enskilda fotografier, usch usch, det är inget för mig. Jag brukar alltid skicka tillbaka dom så det skulle ju vara kul om man för en gångs skull kunde se någorlunda normal ut iaf.

Snart ska jag in till stan och köpa lite tyger och senare ska jag följa med en kompis som ska tauera sig :)
Ciao.



Kommentarer
» zizza

Desamma:D

hallå där!

då får jag säga detsamma, fin header

föresten! :)

Okej den lät ju jätterolig. Så bra att du gikc en som du vart så nöjd med. Jag ska välja nästa år :/

» Madde

SvaR: Bara fint tack :D Din dag? :D

» Madde

SvaR: Gött :D

» lisa

haha vad kul att ni får göra sånt på era skolfoton! killarna får inte ens ha keps på sig på skolfotot i vår skola -.-

Svar: Jo nu är det de. :) Du då? Puss

Roligt ide att klä ut sig!

» linda

haha jasså :) så jobbigt är det inte. vi har typ inga läxor nu :p

Hej hopp!

Nu har vi frågestund i vår blogg så ställ gärna en fråga så svarar vi på den :)

Kramar!

nja, ikväll är nog tyvärr som alla andra kvällar. kom hem från skolan sex. stack ut och sprang och var hemma sju. nu käkar jag och ska sedan hoppa in i duschen för att sedan plugga lite och slöa. och imorgon börjar det om igen. :) själv då?

fin bild :)

» Bella

Gud vilken härlig bild. Jag blir sugen på att klippa lugg. men jag är för feg ;)


Kom ihåg






Trackback