My new look.

Hej. Idag har jag haft fullt upp hela dagen, fast bara med roliga saker! :) Var på syan till 12, efter det begav jag mig till stan för ett lite kul ärende. Sen åkte jag vidare till Myrorna, Rusta, Röda korset Kupan, Godis huset och sist men inte minst den nyöppnade butiken Dressed & Denim. Nu har jag börjat sy ett litet projekt som jag kanske visar på bloggen sen :)

På kupan köpte jag en väska för 10 kr, en börs för 5 kr och ett par glasögon utan styrka för 15 kr.

En väska från Rusta 99 kr som jag ska ha till näst näst helg,berättar sen vad som händer då :)

Köpte lite Belgisk choklad till mamma för att hon verkligen förtjänar det med ett stort F!

Jag har i några år nu velat ha glasögon men ändå ha kvar min bra syn så därför blev jag riktigt glad då jag hittadedom här glasögonen utan styrka på Kupan Röda Korset för 15 kr :)

Idag har jag på mig skor från Din sko, kjol sytt själv, linne H&M, jacka köpt i London, väska Second hand, örhängen Milla of Sweden, sjal i håret och glajjor second hand.

Nä men hörrni, ni får ha en trevlig fredags kväll :D
Btw, vad gör ni ikv? :D




Kommentarer

HärligtHärligt :)

» Erica

Svar: Ser en film bara.. du då?



Snygga glasögon!

men gud vilka härliga fynd :D

» mette

tack så mycket! :)


Kom ihåg






Trackback