jennilie i förstoring.

Hej, vet att jag inte uppdaterat något idag men så blir det ibland. Kom nyss hem efter att varit i stan med mami, vi har varit på Rusta, Jysk, Apoteket och Coop Forum :P Fick inhandlat saker som behövdes som nya strumpbyxor, tyg och ansiktsmasker. Här kommer dagens outfit:

Scarf i håret Second hand, vit t-shirt Second hand, fodral klänning Gina Tricot, Jacka köpt i London, Väska Indiska, Skärp med nitar är mammas gamla, Strumpbyxor köpta i Portugal och skor köpta i Berlin :)

Mamma var för någon vecka sen på Formexmässan i Sthlm och ställde ut sin keramik och nya smyckekollektion. Till denna mässa förstorades några bilder upp bland annat den här bilden på mig:

Förstoringen är i något slags tyg och rätt så stor ;P

Nu ska jag börja röja undan på rummet.
Ciao



Kommentarer

har lagt upp mitt första porträttfoto på bloggen som togs idag, spana gärna in det! :)

vilken cool bild!

» Bella

Så kanske det var. hehe!



Jaha gud vad kul! Men jag vet inte, jag tror nästan inte att jag passar i lugg ;D kram!

sv: tack :D

» Sussi

Snyggt!

Verkligen! :) Hur är det med dej då?

Svar: Okej okej! :) Fan vad trevligt.



Snygga bilder. :) Puss

Svar: Okej okej! :) Fan vad trevligt.



Snygga bilder. :) Puss

sv: godnatt på dig med :)

Svar: God natt! :) Puss

Vad bra :) Joo det är toppen med mig. Göra idag då?

sv: tack :D

okej :o den var fett snygg iaf !vill med kunna gör så (a)

» linda

det kan jag tänka mig :) haft en bra helg då?

» Sadia

snygga strumpbyxor!

Okej jaa jag håller också på att städa och packa och fixa och massa saker. Hehe :) Det är skönt med lite rensning i rummet. ;)

Sv: Låter härligt! Jaa, här är det bara bra :D ,

» Bella

Njaa jag vet inte. Jag får se om jag vågar mig på att klippa lugg. Det känns som det är hyper inne nu. Men annars får jag ha min sne lugg då ;D

cool bild :)

Oj vad jag gillar dina strumpbyxor, skitsnygga! Hela outfiten var snygg :)


Kom ihåg






Trackback