Hej då Sverige.


Hittade just den här bilden. Det står det att den togs den 23/5-08 men det gjorde den inte, den togs den 02/06-08. Det är på Umeås flygplats, bara ett litet tagt innan planet till Sthlm skulle gå där jag sedan skulle åka vidare med ett annat flyg till Schweiz.

Full av förväntningar och förhoppningar och självklart lite nervös.. Jag menar, jag skulle ju åka utomlands själv i två månader och bo hos några jag knappt träffat.

Jag är så j***a glad att jag for, det är det bästa jag nånsin gjort och det var verkligen hur kul som helst! Saknar miljön och människorna där så himla mycket.. Blir så glad då jag tänkerpåsommaren som varit, världens bästa sommar!!!! :D



Kommentarer
» Erica

Svar: Varsågod! =)



Åh, det där lät kul! Vad gjorde du i Schweiz då? :)

puss jag tog en gammbild från festen som jag har på bloggen idag=)hoppas du är okej med det, hade ingen annan på denna dator=9

» Erica

Svar: Okej, vad härligt! :D

» Erica

Svar: Förstår det! =) Ska du dit nån mer gång nu, typ nästa sommar kanske?

» kajsa

svar: idag är det bättre. johan sjunger :):)

» kajsa

svar: go johan go johan :D

» Erica

Svar: Okej, men det låter ju hur kul som helst! :D

Vilken fin och rolig header du har :D

ha de fint !

bra, natti gumms!

ses imorgon=)

tack så mkt :)

» Erica

Svar: Mmm.. =) ..först vill jag läsa upp till ett slutbetyg på Komvux, sen gå bibelskola och sen ut och jobba som missionär. Mission är verkligen min grej and I love it! =)

Vad vill du göra i framtiden då?

vad har du för dig då? =)

härlig bild förrästen :)

» erika

SNYGG VÄSKA

Testar


Kom ihåg






Trackback