Grå nysydd tyllkjol.

Heej. Idag har jag ränt på stan mest hela dan känns det som. Fick med mig en del hem som jag kommer visa imorgon! Men en grej jag fick med mig hem som jag kan säga nu är tyyyg! :)  Egentligen skulle jag sy en svart tyllkjol men min klass har rensat lagret av tyll nere på stan så det fick bli en grå en istället. Fast imorgon ska jag köpa mer tyg och sy mig en svart kjol! :)

Linne H&M, kjol sytt själv,skor Din sko.

Ja, här ovan ser ni resultatet av min grå tyllkjol.
Nä vet ni vad, nu ska jag städa undan allt jag tagit fram och sedan sussa.
God natt =)



Kommentarer

Adorable! I like the skirt in your previous post.

» Bella

ha en bra dag!

asså jag älskar ditt hår. jag önskar jag också hade så tjockt hår :(

och gud vilken fin kjol! du har inte funderat på att sy åt andra? :)

» linda

gulligt!

sv; godmorgon ;D

» bitte

snygg

snyggt linne, kjolen var ju även riktigt snyggt gjord !

sv; japp :)

Cool !

Vill du bli veckans blogg i min blogg?

Kommentera då 3 inlägg så är du med i lottningen (endast sriösa kommentarer)

Kram


Kom ihåg






Trackback