En titt i jennilies rum.

Hej. Ojoj, idag har jag haft fullt upp hela dagen med mitt rum. Jag har rensat alla skåp och lådor, rensat under sängen, fått bort alla påsar och gjort mitt rum så städat som det kan bli! :) Det känns toppen att äntligen ha fått det gjort! Här kommer lite före och efter bilder, klicka på bilderna för att förstora upp dom.

Före:                        Efter:                        Efter:
   
Före:                        Efter:                       Före:                        Efter:
   
Före:                                   Efter:                             
  
Före:                                  Efter:
 
Så där ja, där ser ni skillnaden, såå mycket bättre på alla sätt och vis!

Kan bara snabbt berätta om gårdagen. Den spenderades hemma hos mamma på landet, sen kom min morbror och hans fru åsså åt vi surströmming :) Började städa på rummet och sen blev det att sitta nere med dom och snacka. Då dom for hem och det bara var jag och mamma vakna satt vi och snacka lite.. Vi kom fram till att strunta i Paris-resan som skulle bli av i oktober och isället ska vi försöka samla ihop mer pengar för att åka till ett så mycket bättre ställe, avslöjar dock inte var vi planerar att åka ;)

Vad har ni gjort i helgen?
Kram Jennilie.



Kommentarer

Vad bra ! Haha jaa där har vi ju tydliga bevis på att du har städaat bra och varit duktig idag! ;) Hehe

fiiint rum !:)

nej bilden är ful :p

haha , jag menade cool * ;D <3

Sv:I kväll blir det glass med hallon och teve. Sj? :)

Ojjojj!

Okej, jag gissa att du gillar skor ;D

Gå in och läs om Beautymässan 08 på vår hemsida!

haha härligt då ;) .

tack , du me :)

Ja, visst är dom, fast det är inte mina... ;P



Va mycket prylar du hade, men så snyggt det blev!

sv; hihi den är faktiskt från espresso house, men förstår att frappuccino är en favorit ;d

Nej, jag har så dålig balans också.... hehe.

Jaa! Jag är jätte laddad inför det! Gillar din blogg :) Synd att du inte har bloggkoll, hade följt dig då! Följ gärna oss på bloggkoll! :)

haha najs ;D ! har också städat och röjt mitt rumm :)

villken skilnad !

på vår sida. brevid där man kan kommentera så står det bloggkoll. om du blir medlem, helt gratis, så kan du följa vår blogg på ett lättare sätt! :)

» Bella

Precis det bropå vad personen passar i :) ansikts form och sådära :D

Ja, visst är den söt. Vilken städdag du har haft, rummet blev verkligen jättefint :) Vad roligt att ni har en resa på gång, då har ni nåt att se fram emot, det är ju härligt! I helgen har jag bl.a. varit på marknad. Ha de fint!

» klara

i helgen har jag festat :) och slappat! riktigt bra helg. själv då? fint rum :)

Haha aa det skulle jag gjort om jag var du! ;)

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

Här är det någon som har storstädat. Så duktigt och ambitiöst :)

» N

Vad duktig du är :) Känner att jag också borde ta itu med städandet här hemma!

» Sadia

fint det blev!


Kom ihåg






Trackback