Draggen, Dragon skolan, dragon school.

Hej där. Kom nyss hem från en heldag med klassen. Efter skolan blev det att laga mat och äta med klassen på skolan. Jag, Jossan och Didi hann även ta massvis med toksnygga bilder, springa och hoppa i dom tomma korridorerna och sjunga för fulla muggar! Här kommer lite pics.

Hihi, våran rektor betalade maten till oss ;)

En del av klassen.

Didi, Jossan och jag!!


Söta töser :P


Jag kom hem med 115 bilder + två filmer (dom kanske dyker upp här sen nån dag) men ni får nöja er med att se dom här just nu ;P

Bion vi såg på senare var för övrigt kass!! Den var på norska åsså var det engelsk text så det blev jätte svårt att koncentrera sig!! Aja, den var inge bra iaf.

Nu ska jag kör en snabb konstruktion till en tyllkjol jag ska sy tills på fredag! :)
Night night :]



Kommentarer

sv; okej, vilken film såg ni?



helsköna bilder:D

härlig mat och nice pics!


Kom ihåg






Trackback