StockholmStreetStyle.



Stockholmstreetstyle.

Hej allihopa.
I fredags då jag var i Sthlm blev jag stoppad på stan av två personer som ville fota mig för StockholmStreetStyle och jag sa ju självklart ja. Det coola var att jag är aldrig i Sthlm så då sa jag till mamma innan jag for att: Hoppas SthlmStreetStyle kommer och fotar mig då jag ibland har en rätt så utstickande stil, hehe, lite så där på skämt eftersom Sthlm är rätt så stort. Så det var rätt så kul då dom fick syn på mig på stan och ville fota mig :)

Ciao.



Kommentarer
» Frida

Vad roligt :) Det var ruskigt snygga strumpbyxor du hade! Kommer de verkligen från Kappahl?

åh va coolt :D

hade varit asglad om jag vore dig :P



sv: sorry för sent svar, hahah tack så mkt för hjälpen ;P får köpa klackskor och öva,öva,öva.

aaw tack hihi ;) vad ska du göra idag?

jahaa.. haha okej men tack ändå ;D vet du om den låg nära någon annan affär..?

ok det är lugnt :) jag vet faktiskt intte, bara tare lugnt tror ja ;P<3

» Frida

Stockholm är verkligen underbart :)

Jag kan tänka mig det. Tittade runt på din blogg lite och såg att du går på Draggen, eller hur?

haha ja typ .. kan du kommentera en massa i min blogg så gör jag det i din ;D

» saray

awesome skirt

» Elle

LOVE your tutu!


Kom ihåg






Trackback