Sthlm dag 3.

Gó frukosten.


Hade man sådan frukostbuffé hemma skulle man äta sig proppmätt varje morgon :P

Saris fikar och slöar i hotellsängen :P

Vi begav oss till Skärholmens köpcentrum, nog för att man har lite fula minnen därifrån :P

Så här såg jag ut den söndagen.

Sen gick vi till IKEA (Sara hade aldrig varit på Ikea förr vilket jag tyckte va lite coolt ;P )

MAT!!!!!

Big smile.

På cityterminalen satt vi ett antal timmar och väntade på bussen.

Ombytt till mysiga bussresekläder!


Så ja, nu har jag fåt med alla tre dagarna i Sthlm och jag kan säga det att jag skulle kunna göra om den här helgen 100.000.000 gånger om och skulle aldrig tröttna, särskilt inte på sällskapet :)

God natt och sov gott.



Kommentarer

Va kul, cool stil du har looove it :D Älskar glasögonen föresten,varifrån? Är det utan bågar eller behöver du dom för synfel? ;)



hihi tack sweetie :DDD <33

PUSS & GODNATT ;) eller ska du sova nu? :P <3

Va kul, cool stil du har looove it :D Älskar glasögonen föresten,varifrån? Är det utan bågar eller behöver du dom för synfel? ;)



hihi tack sweetie :DDD <33

PUSS & GODNATT ;) eller ska du sova nu? :P <3

Va kul, cool stil du har looove it :D Älskar glasögonen föresten,varifrån? Är det utan bågar eller behöver du dom för synfel? ;)



hihi tack sweetie :DDD <33

PUSS & GODNATT ;) eller ska du sova nu? :P <3

» Nina

svar: åååh tack så mycket sötnos!! <3



kram/nina


Kom ihåg






Trackback