Sthlm dag 2.

På Sergelsgatan.

Vi smugglade in mat på hotellrummet ;P

Nya strumpbyxor från H&M.

Armband 39 kr, örhängen 25 kr, allt från Ur & Penn.

Skor från Monki 400 kr.

Leggings, Gina tricot 149 kr.

Strumpisar H&M 29 kr.

Our hotelroom.

Jag gjorde lite gymnastik sådär på kvällskvisten.

Ännu en dag var där avklarad från Stockholmresan. Jag vill SÅ MYCKET tillbaka!!!

Kom hem från skolan ett litet tag sen, det har bara varit en dryyyg dag, än om jag inte haft så jobbiga lektioner men..
Känner att jag inte har så mycket att skriva så då avslutar jag här :P

Kramhej! 



Kommentarer

men gud så fina kläder du hade :D:D

stockholm är mysigt :D tur att ja bor här!

jag är crazy about that shoes! testade dom idag, hur gick det? inte ett steg kunde jag gå! men shit vad jag älskar dom ;)


Kom ihåg






Trackback