Sthlm dag 1.

Den nio timmar långa bussresan dit.

Vi kom fram vid 7-tiden till hotellet men skulle inte få checka in förrän vid 14-15 tiden därför fick vi som tur var byta kläder, sminka oss och så i deras omklädningsrum.

Så här såg jag ut den dagen.

"Vårat" omklädningsrum.

Sen blidde det att fika frukostbuffé där.

Det var mumma!

Så här såg jag ut då Stockholm streetstyle haffade mig på stan och ville knäppa en bild på mig och min outfit.

Riktigt kul var det!


Sthlm har iaf rätt så grönt än :)

Sara and me.

Pendeltåget på väg till hotellet efter 10 timmar på stan.


Då vi kom fram till hotellet såg vi på Idol och efter det somnade vi direkt eftersom vi var helt slut efter en hel dag på stan och ingen sömn natten innan.

Så såg vår första dag i Sthlm ut :)



Kommentarer

guuu va snygg outfit! :D

:D hur mår du idag då? ;p

coolt linne

coolt linne

» Sassy

Vad fin du var! Alldeles bedårande!

» Sassy

Vad fin du var! Alldeles bedårande!


Kom ihåg






Trackback