Lunchmöte med chokladprovning och Sthlm nästa.

Hej kära bloggläsare! :) Allt bra med er?

Nu ska jag berätta hur min dag har varit. Först var jag på syan och allt bara jävlades, var tvungen att göra om massa grejer och ändra min klänning. I alla fall, vid lunch pallrade sig jag, Jonna, Jossan, Hanna och Didi oss till Café Station där vi hade bestämt möte med en viss Jenny. Hon importerar kvalitéchoklad från Peru och vi ska ju som sagt som UF-företag göra chokladtryfflar och annat gott chokladigt så vi skulle se vad hon hade att erbjuda.

Först och främst var hon världens trevligaste, hon var pratsam och kom med mycket tips och idéer. Det blev sedan bestämt att hon skulle vara våran andra rådgivare,toppen! Sen fick vi smaka olika choklader, se priser och så, vi fick även med oss lite choklad :)

Lunch på Café Station; Didi, Hanna och Jonna.

Chokladen vi fick med oss.


Nu håller jag på packa alla saker jag ska ha med mig till Sthlm, åker ju ikväll vilket blir super trevligt! :D Jag tror inte jag kommer ha tillgång till någon dator så det blir bloggpaus tills på måndag då jag kommer hem igen.

Om vi inte hörs mer idag får ni ha en toppen helg, det ska jag ha.
Puss och Kram Jennilie.



Kommentarer
» natta

sv: jo tack det är fint hur mår du själv?

» Linda

COOL blogg! :D

» natta

sv: härligt, oh gott med choklad =P blev sugen nu när min mens är nära =/

» sassy

Ja, jag har ju det:)



Mums, choklad!

javet, vårat UFföretag kommer äga :P

» natta

mums!

» natta

sv: jasså vad ska du göra här ;)


Kom ihåg






Trackback