London.

Första dagen i London.

Det var mycket gråare än vad jag trodde det skulle va.

Vi skulle till Portobella Road :)

Portobella Road.

Minns inte vad det här stället hette..

Sedan for vi till ett fullpackat Bath.


Hotellrummet vi sov i en natt, lägg märke till sötnosen som kryper på golvet ;P

Bath.

Byebye London.

På flygplatsen.

Jag avnjöt min sista Starbucks dryck.

Hej. kom ju på att jag nästan inte visat några bilder sen då jag var i London i somras, men nu har ni fått se en del av dom :)

Vi hörs sen.



Kommentarer

Härligt! :) Det är så kul att resa.

sv; aa

Härligt! :) Det är så kul att resa.

sv; aa

Ååååh älska london:D

» kajsa

svar: goooodag :)

» Erica

Svar: Åh, det lät som en jättebra framtidsplan ju, och roligt! :)



Kul med bilder från London! =) Varför har vi inte Starbucks i Sverige förresten!? ;)

fina bilder! snygg blogg :)

gud vad kul att vara i london :) me like that city :)

ska du till madame toussaud's ?=)

Sv. Jadå!

Åhh London, Jag älskar London! Hur hade du det ? :)


Kom ihåg






Trackback