Fjortistiden är tillbaka för att stanna.


Eller inte :P Haha, en "söt, äkta fjortisbild" på mig och sötnissen själv.

Vad gör ni annars då? Jag har just sett det nyaste avsnittet av OTH som självfallet var riktigt bra, sen har jag även sett ett avsnitt av DH och pluggat lite. Nu väntar jag bara på att nya DH på tv ska börja, snaaart :D

Sen måste jag bara fråga en sak. Är ni också sånna som JÄMT pluggar till prov kvällen innan? Så är jag, kan knappt komma ihåg nån gång jag börjat plugga tidigare. Det fula är bara att det är bara en gång tror jag som jag fått IG på ett prov och det var ett prov i åttan då vi hade tre prov på samma vecka så jag hann helt enkelt inte med att plugga till det. Gosh vad duktig jag är!

Iaf så har jag prov imorgon i Fes A, har pluggat en timme nu på kvällen men det känns ändå som det kommer gå bra, det mesta var som ändå logiskt och sånt man kunde innan. Håll tummarna för mig?! :)

Kramar i tusen till er kära läsare <3



Kommentarer
» Nina

svar: jaaa sjukt snygga :)



kram/nina

Jag pluggade alltid till prov dagen innan :P orkade aldrig lägga mer tid på sånt hehe

tycker jag med (såklart) :D är det du på din header?

ahaa ;) jo tänkte att det var du men var inte 100% säker ;P jätte fin bild, coolt :D du är as fin ;]

» HANNA

gillar headern!

haha jaa men vi kan inte sjunga på skolan om vi ska sjunga seriöst !;)

joo det tycker jag! kan knappt gå i 5 cm :/ kan inte ens gå över huvud taget buhuuu haha synd va :( ser alltid snygga skor sen kan jag inte köpa dom för att jag inte kan gå i dom, fyfan va jobbigt ._.

taack (:<33

» Hang

Ett litet sent svar men min dag har varit toppen!

Vad har du gjort idag? :)

» Nina

svar: kollar på tv & bloggar lite :)



du då?

kram/nina


Kom ihåg






Trackback