Byebye Sthlm.

Hej :) Jag hoppas allt är toppen med er denna söndag!
Min helg här i Stockholm stad har varit helt fantastiskt underbar, vill verkligen inte åka hem! Sitter nu vid en dator på city terminalen och väntar på bussen fast den åker inte förrän vid 22.00 så därför ska vi sitta och plugga. Drygt.

Jag nämner inte nu vad vi har gjort här utan då jag kommer hem (imorgon) kommer jag självfallet blogga med bilder, videoupdate osv så kika in då!! :D

Ha det great tills imorgon då vi hörs igen då! :D
Ciaooo



Kommentarer

Det blir så för mig igen att man blir lite osäker så då skriver man igen :P Allt bra med dig idag?

joo de funka rätt bra faktiskt!

hur äre själv?

jasså :) trevligt :D

wow, diggar din header & design, skit fint :)

» natta

sv: jag har köpt färg nu =P

ooh va du och hälsade på i min stad :)

» natta

sv: vart i sthlm håller du hus när du är här?


Kom ihåg






Trackback