Yran

Idag har jag och Jossan varit på brännbollsyran heela dagen, men det känns som vi har varit där i två dygn! Vi hade i alla fall bunkrat upp med gottigheter; Godis, digestivekex, mango, vattenmelon, tuggummin, baguetter, loka, vindruvor och äpplen ;) Mums! Sen så har jag blivit flertatuerad idag, konstnären är självklart Jossan ;P Här kommer dagen i bilder:
 
Jonna var taggad på match!
                                                         
 
 
Har fotat med mobilen idag så tyvärr kan jag inte vrida bilderna då som är åt fel håll :/
 
Min nacke.

Jossan vrist och handled.
 
Min handled.
  
Min fot.
 
Mitt smalben.
 
Vid mitt nyckelben.
 
 
Mumma!

Snart ska Sara komma förbi ett tag sen så får jag höra med Jossan vad som händer ikv..
Kram



Kommentarer

det ser seriöst ut som att jag har piercat tungan:P haha

» maria

Så skoj med yran :) Jag var där idag också !

Vad bra :) Fina bilder!!

härliga bilder :)


Kom ihåg






Trackback