Yeeeeeeees

Idag skulle jag ju som sagt göra matteprovet som jag har tjatat om i all evighet nu känns det som och nu är det gjort. Jag kan ta hela historien från början (den är inte så lång). Jag var hemma från skolan (pga min knäppa rygg) då resten av min klass gjorde nationella i matte B, så jag missade det. Men jag strävar bara efter G i matte (jag förtjänar inget högre heller ;) ) så ist för att göra ett nationellt prov så behövde jag bara göra ett prov på sista kapitlet i boken. Men jag suger på matte och gruvade mig som fasen inför provet men i morse gjorde jag det och jag fick alla rätt :D Så nu har jag ett klart GODKÄNT i matte B, grattis till mig själv. Inge mer matte nu :D :D Jippi!
För övrigt så ska jag sova hos Hanna inatt som jag skrev igår, det ska bli kuul :D
Ha en riktigt trevlig dag.
Puss och kram



Kommentarer
» anna

svar: ja jag med! hon är så jäkla snygg :)


Kom ihåg






Trackback