Tisdags mys.

Idag är det tisdag vilket innebär syslöjd hela dagen på skolan från 8.20 till ca 15.20. Dom här dagarna är så himla mysiga och sköna tycker jag! Vi är där alla syare, dolar på med vårat eget, fikar, vi får prata hur mycket vi vill och man får sy precis som man vill, härligt! Jag håller på och sy en vår/sommar kappa i ett ganska så färg och mönstersprakande tyg, kul och utstickande tycker jag :) Jag hann mer än förväntat idag och nu känns det inte som jag har såå överdrivet mycket kvar att göra än om det är en del.. Jag ska sy innerfoder, knappar och knapphål och fickor, sedan är den klaaar! :D Det ska bli kul att få se resultatet. Här kommer lite bilder från dagen som gått:

1. 2.  Så här kul har vi det på syan ;P

Bild 1. Tyget som jag syr kappan av.
Bild 2. Skissen på kappan.

Nu ska jag se om jag är så fixa en header till bloggen, hur bra det nu kommer gå..
Ha en fortsatt trevlig kväll :)
kram
None



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback