Take me to Paris.

Hej igen :)
Nu är jag hemma hos mamma. Farmor och pappa är just på väg att fara men jag har redan sagt hej då till dom.

Nu har jag öppnat mina presenter. Jag fick "bara" två stycken men bra var dom i alla fall. Av pappa, farmor och farfar fick jag en ny symaskin, precis vad jag behövde. I nuläget lånar vi maskinen av Laila så nu är det väl dags att lämna tillbaka den. Jag brukar få mina "syattacker" då jag kan sitta och sy i några dagar och eftersom jag går en textillinje lär man sig ju nya saker hela tiden.
  

Sen av mammas familj fick jag en resa, eller jag och mamma ska till Paris, troligen mån-fre i oktober :) Det blir nog hur kul som helst, längtar redan! Fick även en bok om Paris, sevärdigheter och så.
  
 

Sen så fikade vi ju såklart :) Kladdkakehjärtan och en marängtårta med bär och lemoncurd, den var säkert himla god.. Synd bara att jag inte känner någon smak alls på grund av min pollenallergi och förkylning :( Men ikväll blir det mer fika då några andra kommer så jag får hoppas jag känner någon smak då :)





   

Ha en fortsatt bra dag :)
Kram



Kommentarer
» Elin

söta bilder :D


Kom ihåg






Trackback