Sista maj 2008

Hej bloggen. Idag var jag på yran igen fast med Johan, AP, André, Jossan och Emma, det var trevligt :) Efter det for jag till Sara och sen for vi hem till mig.

Johan, André och AP :)


Emma och Jossan.


Jossan och Jag :)

Vi igen, söta? ;P

Det blidde inte att fara på Jennys 18-års fest för det blev massa problem med tiden och så, trist tycker jag! Men i alla fall.. Jag och Sara bunkrade upp med en massa godis och filmer, men vi hann bara se en, High school musical ;P

Jammi.

Sen så har vi sjungt en massa åsså kom Philip och Petter förbi en sväng, alla for för ca 10 minuter sen så nu sitter jag här ensam och övergiven :P
Haft en bra kväll?
Kram
Jen



Kommentarer

I see :) Härligt!! Okej, mysigt. Jag jobbade hela dagen så på kvällen satt jag & halvsov på balkongen. Åt lite mat, drack lite vin men var sjukt trött!


Kom ihåg






Trackback