Renar på en blomsteräng.

Idag har jag haft en riktig pysseldag, det är sånna dagar jag gillar. Man får använda sig utav sin kreativitet och göra sånt man tycker om. Jag var ju ledig idag från skolan så jag har haft hela dagen på mig, ingen stress. Igår satt jag ju också och pysslade lite grann, då gjorde jag ren/älg smycken som jag ska lämna på Hemslöjden här i Umeå  till försäljning. Idag så gjorde jag lite "Björksta Smycken" som jag kallar dom som är ett smycke jag tillverkar och säljer på Hemslöjden fast jag hann inte riktigt göra klart alla, ståltråden tog slut. Men idag har jag mestadels gjort blomsmycken, jag får se om jag lämnar dom också på hemslöjden eller om jag behåller dom här hemma till egen försäljning :) Något av de blir det i alla fall. Jag tog några bilder på smyckena jag gjort som ni ser här nedan :)

                      image9
                      image12

                                                             
                                                             klicka på dom små bilderna för att förstora upp dom.

Nä nu ska jag gå ut till brorsorna eller nått :) Ha det!
Kram



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback