Racing bicycle

Nu har jag nästan nyss kommit hem, (kom hem för ca 30 minuter sen.) Jag skulle ju som sagt ut en sväng och ut det for jag! Jag for upp till Melker en sväng, Simon, sen till Matte där jag stannade längre än förväntat, Sandra och sedan Kim (som dock inte var hemma). Varför jag var förbi hos dessa människor kan jag dock inte säga ännu ;P Jag kan men vill inte, det får du läsa om nästa vecka :) Jag blev i alla fall borta längre än förväntat, skulle ju plugga en massa å så ikväll.. Det får bli snart! Det var inte en dröm cykelresa jag hade direkt.. Jag skulle cykla till ena grannbyn som ligger ca 5-7 km härifrån och det var världens motvind, har aldrig varit med om någon värre motvind. Till och med i nedförsbackarna var jag tvungen att trampa för att inte stanna, men det positiva var väl att på vägen hem hade jag medvind vilket gjorde cykeln till en racercykel ;P
Jag har i alla fall fikat nyss, ett lite upppiggande kvällsfika :)


Skål MillaofSweden
Mjölk och flingor med banan och pumpakärnor satt fint i magen :)

Nu ska jag kolla några saker snabbt på internet sen måste jag bege mig upp till rummet för att plugga :/  Vi hörs imorrn :)
Kram
None



Kommentarer

fniss

Har finurligt nog hittat hit, måste ju följa dina framsteg med egen headerbild. Inget i skrivande stund, men snart hoppas jag?

Hör av dig om du inte får det att funka!

Grattis till din fina alldeles egna blogg!

saravillfara: Ja nu är ju då headern fixad och klar i alla fall :) Tack för hjälpen med bakgrundsfärgen, supersnällt!

Tack :)


Kom ihåg






Trackback