Nu är det söndag igen..

..och man vill inte tänka på att det är skola imorgon. Fast sen kom jag å tänka på att det blir ju en trevlig dag imorgon på skolan.. Lektionerna till klockan 14.00 är bara trista men efter det kommer vi till det mysiga. Egentligen har vi inte syslöjd på måndagar men imorn ska de syare som vill bege sig till syan efter vi slutat och jobba och ha det trevligt :) Men det roliga är att vi ska övernatta på syan imorn också eftersom vi ändå ska jobba tills på kvällen nån gång och att vi på tisdagen har heldag på syan :) Det ska bli så trevligt så!
Idag så måste jag ta tag i matten och det ska jag också! Sen så ska jag få två garderober till mitt rum! Det är på tiden! För som det ser ut i nuläget har jag ingen garderob, bara högar med kläder på golvet och på krokar runt om i rummet, inte så värst trevligt!
Nu ska jag rensa två påsar med kläder som mamma kom med.
Kram



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback