I have the greatest friend ever

I eftermiddag har jag haft det riktigt mysigt med den bästa vän jag någonsin kommer att få, min mamma! Ibland och för det mesta känns hon mer som en vän än mamma för mig vilket bara är positivt. Hon finns alltid där för mig, vi snackar om allt och inget, vi har samma dåliga humor och är lika knäppa båda två :) Så himla fantastiskt! :D Jag älskar henne så himla mycket och jag är så nedrans glad att jag har henne, hon kommer alltid vara den som betyder allra mest för mig och det kommer aldrig förändras.
I alla fall så drog vi in till stan, for på nattöppet och hyrde två filmer vi ska kika på om ett tag. Sedan köpte vi 2 baguetter på Café Station och lånade en korg med filt där. Det är så praktiskt att man kan göra det, det livar upp stämningen då man kan gå utomhus och sitta i parken och fika :) Och det var precis det vi gjorde! Vi satt och åt i "Trädgård i norr" och det var mysigt, särskilt då solen kikade fram då och då framför molnen :)
Här kommer lite bilder från kvällen som gått :)

                   
Jag har på mig: Skor indiska, tights H&M, klänning second hand, jacka Vero moda, väska second hand.

    Klicka för att förstora upp de små bilderna.

Neh nu ska jag gå och hojta åt mamma om vi inte ska slänga oss i soffan och kika på en av filmerna nu :)
Ha en trevlig kväll hörni!
Kram




Kommentarer

Hej! Men va kul! Är du Millas dotter! Jag har ju mailat med din kära mor och fått alla underbara bilder! Du får hälsa henne så gott! Kram Karin

» Mia

Vilken fin outfit :)


Kom ihåg






Trackback