Hot chocolate? Yes please

Åhh vad händer med vårat väder egentligen? När kommer sommaren till oss så vi får börja njuta? Snart hoppas jag. Det är minusgrader på nätterna, dagarna är molniga och regniga och allt är bara grått. Usch och fy säger jag bara. Jag får hoppas att det är bra väder i Schweiz, men det borde det vara :)
Idag hade jag syslöjd hela dagen och jag gjorde klart min jacka. Resultatet blev ganska så bra så jag får se om jag kanske hinner använda den något innan jag drar iväg till utlandet. Sigge ska ju ta in och betygsätta den så förhoppningsvis får jag tillbaka den i min ägo imorgon eller nästa tisdag, jag lägger i alla fall in bilder på den då jag fått tillbaka den. Sen så sydde jag mina provbyxor idag, ska justera dom lite imorgon och sen sätter jag igång och syr mina brallor, det blir nog ett par chinos ungefär tror jag :)
Nu ska jag äta middag, blir korv och makaroner, är faktiskt sugen på det.


Tjocksockar Gamla, strumpbyxor H&M, svart t-shirt  pappas, stor tröja secondhand, halsduk  H&M

 

Ps. För alla er som ser på Andra Avenyn; Sesongsavslutning ikväll klockan 20.00 på ettan.

Kram



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback