Grönt är skönt

Nu har jag just kommit mig hem från skolans vernissage. Det var väl inte så överdrivet roligt men kul att få se gamla lärare och bekanta osv. Stod ett bra tag och snackade med John som jag gick i samma klass med i högstadiet och några år innan det så det var trevligt, vi har inte snackat på väääldigt länge. Sen så hade dom ju en massa go fika där :) Mums filibaba och billigt var det också, 5 kr för en go bit :)


Sexårs dinosaurie utställning. Den i mitten har min brorsa gjort ;P

Sen så här på eftermiddagen/ kvällen tittar ju solen fram så fint :) Jag har saknat den så mycket!




Skor Skopunkten, tights H&M, T-shirt Pappas, Jeansjacka Second hand, halsband Present

Snart ska jag städa rummet för i helgen kommer Farmor hit till Umeå och då ska väl hon och pappa komma hit ett tag så då får det inte se ut som det gör på mitt rum just nu ;P
Byebye



Kommentarer
» Sally

Vilka fina bilder :) kram!


Kom ihåg






Trackback